Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
pistolflip eller kangaroo flip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lennartlennart" data-source="post: 518161" data-attributes="member: 65554"><p>jag tycker att kangaroo är snyggare. Men pistol flip ser mycket svårare ut. </p><p>men ibland funderar man nästa på om det var med meningen som joe gjorde sin pistol</p><p>flip för det ser ju ut som om han bara dampar på allt han orkar och sedan landar på fötterna.</p><p>Det känns nästan som om han bara dragit den en gång också.</p><p></p><p>Jons kangaroo ser ju iallafall clean ut och det är ju något som han tar flytande. jag tvivlar faktist på att joe ar gjort sin pistolflip mer än en gång :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lennartlennart, post: 518161, member: 65554"] jag tycker att kangaroo är snyggare. Men pistol flip ser mycket svårare ut. men ibland funderar man nästa på om det var med meningen som joe gjorde sin pistol flip för det ser ju ut som om han bara dampar på allt han orkar och sedan landar på fötterna. Det känns nästan som om han bara dragit den en gång också. Jons kangaroo ser ju iallafall clean ut och det är ju något som han tar flytande. jag tvivlar faktist på att joe ar gjort sin pistolflip mer än en gång :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
pistolflip eller kangaroo flip
Tillbaka
Topp