Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistskidor som man kan montera bindning på
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamlingen" data-source="post: 1202585" data-attributes="member: 90325"><p>Jag gjorde som du har tänkt, hittade ett par Head Monster 83 på rea, och monterade mina gamla Marker Duke på. Helnöjd! Visst, lite tunga blev dom, men dom ska bara användas som reserv, i lift och pist dom dagar jag inte hittar puder eller toppturar. Kul med ombyte, skönt att slippa kämpa för att få upp dom breda puderlaggen på kant i pisten. Jag har ju hunnit fylla 66...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamlingen, post: 1202585, member: 90325"] Jag gjorde som du har tänkt, hittade ett par Head Monster 83 på rea, och monterade mina gamla Marker Duke på. Helnöjd! Visst, lite tunga blev dom, men dom ska bara användas som reserv, i lift och pist dom dagar jag inte hittar puder eller toppturar. Kul med ombyte, skönt att slippa kämpa för att få upp dom breda puderlaggen på kant i pisten. Jag har ju hunnit fylla 66... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pistskidor som man kan montera bindning på
Tillbaka
Topp