HotDamnSara
Medlem
Pjäxa hjärta smalben
Så var det höst, temperaturen sjunker och ett trevligt spritt i kroppen gör påmint att snart kommer snön börja falla och skidorna åka fram! Men, jag upplever nu hur det där sköna sprittet i kroppen inte riktigt når ända ut i benen och fötterna... Smalbenen och fossingarna börjar snarare skruva besvärat på sig och kallsvettas lite smått så fort jag tänker tanken på att stoppa ner dem i ett par pjäxor igen...
Ja, jag hade stora problem med onda fötter och en och annan konstant öm benhinna förra säsongen. Nu är det så att jag tycker mig minnas att jag nånstans hört att pjäxmodell à la den här varianten av Raichle
skulle vara en suverän lösning för onda benhinnor. Min stilla undran är alltså om det är någon här som har relativt konkret erfarenhet av detta? Om det är så att dessa pjäxor minskar påfrestningen på benhinnor och smalben? Sen om det är någon som har en förklaring till varför det eventuellt förhåller sig på det här viset skulle jag vara himlans intresserad av att få veta.
Resten av ontet i fötterna och tryck på diverse knölar och otyg har jag hyfsad koll på hur jag ska kunna trolla bort, men det där med smalbenen är för mig ett mysterium...
Simma lugnt
/Sara
Edit: hur gör man för att få in bilder så de visas direkt i texten?
Edit 2: in med bilden i texten
Ja, jag hade stora problem med onda fötter och en och annan konstant öm benhinna förra säsongen. Nu är det så att jag tycker mig minnas att jag nånstans hört att pjäxmodell à la den här varianten av Raichle
Resten av ontet i fötterna och tryck på diverse knölar och otyg har jag hyfsad koll på hur jag ska kunna trolla bort, men det där med smalbenen är för mig ett mysterium...
Simma lugnt
/Sara
Edit: hur gör man för att få in bilder så de visas direkt i texten?
Edit 2: in med bilden i texten
Senast ändrad: