Pjäxfix Vemdalen

Tjabo180

Ny medlem
Pjäxfix Vemdalen
Tjena!

Åker upp till Vemdalen runt nyår och tänkte passa på att få lite pjäxfix fixat.

Så min fråga är, vart ska jag vända mig i vemdalen, är det skalet som gäller? Vill inte bara glida in och låta första bästa person fixa det. Någon som har några tips eller erfarenheter?

Pjäxfix Vemdalen
Fixade min i sportaffären i Vemdalsskalet - den som ligger i hörnet vid parkeringen framför värdshuset. Kommer inte ihåg vad den heter, men du kan nog inte ta fel.

De var duktiga, tryckte ut och fräste skal, och jag blev av med alla problem jag hade med pjäxorna. Fick dem rekommenderade av lokal stjärnåkare.

Pjäxfix Vemdalen
Jag var där för några veckor sedan och personalen verkar bra.
Bra bemötande och de jag kände fick den hjälpen de behövde. Kommer inte ihåg vad han heter men jag tror inte vem som helst gör större jobb på pjucken. Gjuta sulor har nog alla koll på.

Vad ska du göra för fix?

Pjäxfix Vemdalen
Finns kompetent personal både i Björnrike och på Skalet. Har du stora problem så rekommenderar jag att komma in mitt på dagen då det oftast är lugnast då.

Pjäxfix Vemdalen
Väldigt sent för din skull, men jag fick hjälp av Johan (dom kallade honom pjäxdoktorn när jag frågade vem jag skulle prata med om pjäxjusteringar) uppe vid skalet just över nyår. Mycket duktig och hjälpsam!

Tillbaka
Topp