Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxfråga re lange XT120
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steepndeep" data-source="post: 1033813" data-attributes="member: 13343"><p>Hej</p><p></p><p>Är själv inne på att uppgradera från mina gamla Salomon Course till nya. Vill gärna ha gåläge för att kunna tura och provade igenom Technical Cochise, Lange XT och Dalbello (kommer inte ihåg namn). Mina gamla Salomon har specat flex 110 och vill gärna ha styvare. Kan inte känna någon styvhets skillnad mellan mina gamla och de nya (alla nya jag provade hade spec 120). Dock noterade jag att Lange pjäxans gålägesfunktion glappade i låstläge, precis som du beskriver. Vidare kändes den inte lika solid som Technica och Dalbello. Vet inte om det hjälper dig men jag upplevde Langes funktion som klart sämst av de jag provade. Någon annan som har erfarenhet?</p><p></p><p>Btw någon som åker hårt och kör gåläges pjäxor och tycker att det faktiskt fungerar bra? Eller är de bara för slöare lössnö åkning i perfekt puder?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steepndeep, post: 1033813, member: 13343"] Hej Är själv inne på att uppgradera från mina gamla Salomon Course till nya. Vill gärna ha gåläge för att kunna tura och provade igenom Technical Cochise, Lange XT och Dalbello (kommer inte ihåg namn). Mina gamla Salomon har specat flex 110 och vill gärna ha styvare. Kan inte känna någon styvhets skillnad mellan mina gamla och de nya (alla nya jag provade hade spec 120). Dock noterade jag att Lange pjäxans gålägesfunktion glappade i låstläge, precis som du beskriver. Vidare kändes den inte lika solid som Technica och Dalbello. Vet inte om det hjälper dig men jag upplevde Langes funktion som klart sämst av de jag provade. Någon annan som har erfarenhet? Btw någon som åker hårt och kör gåläges pjäxor och tycker att det faktiskt fungerar bra? Eller är de bara för slöare lössnö åkning i perfekt puder? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxfråga re lange XT120
Tillbaka
Topp