Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxhjälp - ont över fotryggen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 1288509" data-attributes="member: 15939"><p>Hej, </p><p></p><p>Jag håller på att prova ut nya pjäxor och har hittat ett par Nordica Speedmachine 130 där skalet sitter bra men jag får rejält ont över fotryggen efter 10-15 minuter och lite senare börjar hålfoten krampa. Problemet gäller bara ena foten. </p><p></p><p>Går det att jobba med innerskon/plösen på något vettigt sätt för att bli av med problemet? Tar gärna emot lite tips innan jag bestämmer mig om jag ska behålla dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 1288509, member: 15939"] Hej, Jag håller på att prova ut nya pjäxor och har hittat ett par Nordica Speedmachine 130 där skalet sitter bra men jag får rejält ont över fotryggen efter 10-15 minuter och lite senare börjar hålfoten krampa. Problemet gäller bara ena foten. Går det att jobba med innerskon/plösen på något vettigt sätt för att bli av med problemet? Tar gärna emot lite tips innan jag bestämmer mig om jag ska behålla dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxhjälp - ont över fotryggen
Tillbaka
Topp