Pjäxköp i Sälen

JacobBjork

Medlem
Pjäxköp i Sälen
Hej hej hallå!

Ska upp en vecka till sälen nu och åka samt träna barnen.

Är ganska trött på mina nuvarande pjäxor och hade väl tänkt köpa mig nya redan förra säsongen.

Slogs av tanken nu att varför inte passa på när man är uppe flertalet dagar och göra ett köp samt bootfit.

Sökt runt lite här och var och får ofta upp Kaisers, är det där man ska satsa sina pengar? Ska man totalt rata Stadium Ski, Skistarshop etc.?

Tacksam för svar.
Mvhå

Pjäxköp i Sälen
På Concept Store ( Sälfjällstorget ) är det nog bäst utbud och de är väldigt hjälpsamma.
Har köp 1 par till grabben där och även själv fått hjälp att modda (trycka) ett par pjäxor jag köpte till halva priset på deras e-handel säsongsslutet året innan.
Det utan kostnad eftersom jag köpt dem av dem från början ( inget snack)

Har bara hört bra om Kaisers också.
Fått för mig att Dalskidan är lite mer för "Racefolket"

Rätt tänk ändå att köpa på plats för att kunna utvärdera och ev. justera under veckan.

Pjäxköp i Sälen
Cornelis på Intersport nere i Sälen har hjälpt mig mycket med att fixa pjäxor som behöver lästas och sulor + innerskor som ska gjutas o formas….

Pjäxköp i Sälen
Stort tack för alla svar, uppskattas!

Blir tidig avfärd på morgonen för att på vägen svänga fram till butikerna.

Conceptstore och Kaisers ligger relativt nära varandra och dom andra ligger ju på vägen 😃

Pjäxköp i Sälen
Har köpt en del grejer på alla butiker som sagts ovan, lite extra info som kanske hjälper:

Concept store: Stort utbud, vid bootfitting kolla om Leffe är inne, han är bäst.
Kaiser: Stort utbud, alla jag träffat är väldigt kompetenta vid bootfitting.
Dalskidan: Litet utbud mest racinggrejer. Dock väldigt kunniga och inom skidvård är dem bäst.

Snödjup

Tillbaka
Topp