Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor blir mjuka när man åker mycket?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1294836" data-attributes="member: 146777"><p>Skulle tror att det är mest innerskon som sackar ihop som gör att hela pjäxan känns mjukare? Har du intuition liners? Tycker att mina intuition som följde med mina Cochise sackar ihop rätt kraftigt under dagen och även över tiden. Återhämtar sig lite om de inte används nån vecka men inte fullt. After typ 3 säsonger (kanske också typ 12-15 veckor), fick jag börja bygga hälgrepp eftersom innerskon gav sig så mycket. De första 3 åren satt pjäxan som gjuten. Nu, ytterligare 2 år senare har jag även satt in hälkillar för att blir av med lite volym. Sitter som gjuten igen. Men antar att det är dags för nya innersko inom ganska snar framtid.</p><p>Vill man blir av med det får man nog investera i dyra innersko, typ zipfit. Som kanske är ett bra alternativ till att köpa nya pjäxor? Sen sägs de ju kunna följa med till nästa paret också.... Dvs kanske bättre att öka intervallet för nya pjäxor, och köpa dyra innersko.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1294836, member: 146777"] Skulle tror att det är mest innerskon som sackar ihop som gör att hela pjäxan känns mjukare? Har du intuition liners? Tycker att mina intuition som följde med mina Cochise sackar ihop rätt kraftigt under dagen och även över tiden. Återhämtar sig lite om de inte används nån vecka men inte fullt. After typ 3 säsonger (kanske också typ 12-15 veckor), fick jag börja bygga hälgrepp eftersom innerskon gav sig så mycket. De första 3 åren satt pjäxan som gjuten. Nu, ytterligare 2 år senare har jag även satt in hälkillar för att blir av med lite volym. Sitter som gjuten igen. Men antar att det är dags för nya innersko inom ganska snar framtid. Vill man blir av med det får man nog investera i dyra innersko, typ zipfit. Som kanske är ett bra alternativ till att köpa nya pjäxor? Sen sägs de ju kunna följa med till nästa paret också.... Dvs kanske bättre att öka intervallet för nya pjäxor, och köpa dyra innersko. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor blir mjuka när man åker mycket?!
Tillbaka
Topp