Pjaxor i Julklapp?

• Trådstartare Trådstartare maria11
  • Start datum Start datum
M

maria11

Guest
Pjaxor i Julklapp?
Jag fundrear pa att kopa pjaxor till man i julklappmen har ingen aning om vad som ar bast, pris eller kopstalle.

Vi bor i London men kommer val formodligen att kopa i gbg.

Han har bred fot coh gnaller alltid om kramp osv, tror darfor att han behover formgjutna, eller?!?

Ar det nagon som kan ge mig lite info skulle jag bli jattetacksam.

Tack

Pjaxor i Julklapp?
ta med honom in och låt han testa sej fram till dom som känns bäst på foten. sen är det alltid formgjuten sula i pjäxan som gäller... kom ihåg att alla tips du får här kan du ta med en nypa salt han måsta själv testa pjäxorna och ha dom som sitter bäst på foten alla fötter skiljer sej,,,

lycka till /tove

Pjaxor i Julklapp?
Om du inte vill avslöja din julklapp genom att ta med honom och prova kan du väl bara köpa ett par, vilka som helst, hos en välsorterad affär där han sedan kan komma tillbaka och byta dem mot ett par som han själv provar ut.

Pjaxor i Julklapp?
ja har oxå bred fot testade lite olika men tyckte att salomon X-wave funkade bäst. Sen om han vill byta måste han gå/stå i pjäxorna typ 15 min eller nåt för du känner inte direkt om pjäxor skaver.

Pjaxor i Julklapp?
Det vore nog som sagt var en bra idé att formgjuta sulorna och därför är det kanske lika bra att inte köpa i förväg, utan låta honom testa själv. Nordica har breda pjäxor, Salomon halvbreda, bla bla bla...

Pjaxor i Julklapp?
Tack for svaren!

OK, formgjutna later ju som en bra losning. Nagon som har nagon aning om pris och nagon bra affar i GBG?

Tack igen!

Pjaxor i Julklapp?
de flesta kommer nog svara Adams Sport i gbg. men jag gillar inte riktigt adams, de gångerna jag varit där iaf. kan ju ha varit att jag träffat nån dålig säljare bara.. annars har ju de flesta sportbutiker just pjäxor och även formgjutning.

Tillbaka
Topp