Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4654" data-attributes="member: 10565"><p>Hej</p><p></p><p>Pjäxor ska man inte snåla med när man köper tycker jag, det är kanske den viktigaste utrustningen när man åker skidor så det gäller att hitta en som passar ens fot och ens åkstil.</p><p></p><p>Nu har det blivet vanligt att köra med formgutna päxor vilket är kanon, och dom är inte så värst dyra längre. Själv kör jag med ett par salomon pro axe 8.0 som jag tycker är en bra pjäxa. körde 5 månader med den förra säsongen och den satt verkligen bra på foten. Förra året kostaden ca 3000 kr...men jag såg den i år för bara 1500 spänn på Stadium...rena rånet va billigt. Det är en prolink pjäxa med carving inlägg.</p><p></p><p>Mycket pjäxa för pengarna, hoppas jag har hjälp dig lite.</p><p></p><p>/Ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4654, member: 10565"] Hej Pjäxor ska man inte snåla med när man köper tycker jag, det är kanske den viktigaste utrustningen när man åker skidor så det gäller att hitta en som passar ens fot och ens åkstil. Nu har det blivet vanligt att köra med formgutna päxor vilket är kanon, och dom är inte så värst dyra längre. Själv kör jag med ett par salomon pro axe 8.0 som jag tycker är en bra pjäxa. körde 5 månader med den förra säsongen och den satt verkligen bra på foten. Förra året kostaden ca 3000 kr...men jag såg den i år för bara 1500 spänn på Stadium...rena rånet va billigt. Det är en prolink pjäxa med carving inlägg. Mycket pjäxa för pengarna, hoppas jag har hjälp dig lite. /Ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor?
Tillbaka
Topp