pjäxor

freeride_nu

Aktiv medlem
pjäxor
hej alla
tänkte bara fråga om råd när det gäller pjäxor, vill ha ett par som är ganska lätta. Har funderat på salomons 1080 som verkar bra har nån nå tips?

pjäxor
Sen är det ju så att dom jävla bra pjucken kostar 3000:- och uppåt jag HAR INTE RÅD.... fan också ska jag köra med mina risiga gamla eller:
Köpa ett par efter jul när man fått lite pengar vad tycker ni?

ni får ha det såp bra och kläm pipe så det skricker om det i Hinterux erik det hade tydligen kommit 2meter snö för några dagar sen

pjäxor
Har inte testat dåm i backen än, men dom e jäävligt sköna!!!

Perfekt passform, nån mjuk sula som gör att hådra landningar inte existerar!!! Perfekta park pjukken säjer många, men e lite för mjuk i sulan för puder, lr nått har jag hört...

men köp den om du får tag på ett par :)

//Johan

pjäxor
Det finns bara en regel för val av pjäxor... Testa några som du tycker sitter bra!!! Sen om du anser att "sitta bra" är lika med bekvämt, eller grymt tight är en annan sak...

pjäxor
Du kan väl inte på allvar mena att du vill köpa pjäxor för att dom är lätta? Det finns bara ett sätt att köpa skor på: dom som sitter bäst. Om det sedan är marknadens lättaste, tyngsta eller dom fulaste skor du någonsin sett spelar ingen roll. (Hur freeride är Salomon?)

Tillbaka
Topp