Pjäxor..

Raman

Ny medlem
Pjäxor..
Snälla ge mig lite tips på sköna twintip pjäxor.. alltså mjuka pjäxor.. så jag har några att välja mellan =)

Pjäxor..
va finns det twin tips pjäxor ? fan hur funkar dom ,det har jag alldrig sett förut blir det typ som snowblades då?

annars vanliga bra pjäxor är salomon 1080 men årets modell ryktas om att den ska vara lite hårdare ? men jag vet inte det.

sen jag kör på rossignol power 17 och den är rå skön alldrig haft en skönare pjucka! det är årets modell av förra årets freeride!

Pjäxor..
pjäxan tanner gör på heter rossingol freeride...sägert bara en sak!:dom e fett sköna ...annars e dom ja har jävlit sköna! salomon ... någonting!
/peace

Pjäxor..
1080-pjäxan tycker jag är grymt skön..... hade förr ont i benhinnorna men det har blivit betydligt bättre under den tiden jag åkt med dom. Snygg också!

//david

Pjäxor..
Ursäkta twintip pjäxor va lite fel skrivet. Man kan skriva såhär pjäxor som e mjuka och man inte får ont i benen av som man kan åka twintips med. =) Hittils värkar det vara salomon 1080 som leder.

Pjäxor..
Några alternativ följer här:
# Salomon teneighty, flex 85, kanske den mest välkända.
# Lange Concept, flex 70, inte lika känd men minst lika bra som teneighty, ännu lite mjukare än teneightyn.
# Line Transfer boot, 3 olika flexinställningar, park, all-mountain och walk, de har gjort den tillsamans med gamla välkända pjäxtillverkaren Raichle.
# Rossignol Free XX, flex 90/80, X, flex 80/70, Soft, mjuk som bara den, jag tror bestämt att Tanner har kört med Soft på slutet innan han gick över till Armada.

Tillbaka
Topp