Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PIK" data-source="post: 1032039" data-attributes="member: 132145"><p>Hej på er,</p><p></p><p>Ska köpa nya pjäxor, har ett par Salomon som köptes på en höft för ett antal år sen. Dom är verkligen inte sköna och jag får ont i fötterna. Detta har jag märkt senaste åren då det blivit ganska mycket skidåkning.</p><p></p><p>Jag alternerar mellan 2 par skidor, ett par Atomic Race SL och ett par Salomon Sentinel, alltså ganska stor skillnad på skidor.</p><p></p><p>Är det något särskilt jag ska tänka på? Åker kanske 70 % av tiden på Salomon skidorna.</p><p></p><p>Jag är väl en hyfsad åkare, bättre än medelsvensson, typ :/</p><p></p><p>Tacksam för alla tips</p><p></p><p>//P-I</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PIK, post: 1032039, member: 132145"] Hej på er, Ska köpa nya pjäxor, har ett par Salomon som köptes på en höft för ett antal år sen. Dom är verkligen inte sköna och jag får ont i fötterna. Detta har jag märkt senaste åren då det blivit ganska mycket skidåkning. Jag alternerar mellan 2 par skidor, ett par Atomic Race SL och ett par Salomon Sentinel, alltså ganska stor skillnad på skidor. Är det något särskilt jag ska tänka på? Åker kanske 70 % av tiden på Salomon skidorna. Jag är väl en hyfsad åkare, bättre än medelsvensson, typ :/ Tacksam för alla tips //P-I [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor?
Tillbaka
Topp