Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1032088" data-attributes="member: 145112"><p>Rent krasst så kan man säga att du skall hålla dig borta från de stora kedjorna, det finns givetvis bra sådana men de är lite för pressade till att sälja mer än att göra en kund nöjd. Det var för länge sedan jag var ner till Sälen, så törs inte uttala mig om de butikerna där, men i Vemdalen så är skalets skidshop bra och även shoppen i Björnrike med. Men det finns bra i Sälen och Funäs med, gå efter magkänslan du får när du snackar med dem. </p><p>Sen var ärlig mot dig själv, hur mycket du åker och hur bra. Att säga att man är bra, mycket bättre än medelsvensson betyder oftast att du är, medelsvensson <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1032088, member: 145112"] Rent krasst så kan man säga att du skall hålla dig borta från de stora kedjorna, det finns givetvis bra sådana men de är lite för pressade till att sälja mer än att göra en kund nöjd. Det var för länge sedan jag var ner till Sälen, så törs inte uttala mig om de butikerna där, men i Vemdalen så är skalets skidshop bra och även shoppen i Björnrike med. Men det finns bra i Sälen och Funäs med, gå efter magkänslan du får när du snackar med dem. Sen var ärlig mot dig själv, hur mycket du åker och hur bra. Att säga att man är bra, mycket bättre än medelsvensson betyder oftast att du är, medelsvensson ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pjäxor?
Tillbaka
Topp