Pjäxorna är för små!

Methodrone

Ny medlem
Pjäxorna är för små!
Nu var det på tiden att köpa nya pjäxor någon som har några fina och inte särskilt dyra pjäxor i skallen som vill dela med sig? pris upp till 2500kr och jag ska åka i park glömde jag nästan o säga.

Hej!

Pjäxorna är för små!
Inte lönt att fråga här vad du ska ha för pjäxor. du måste helt enkelt gå till affärn och prova dej fram. pjäxor är ås sjukt individuellt.

Pjäxorna är för små!
Säger som vanligt. Du kan inte bestämma dig här på nätet. Gå till en skidbutik och prova och sedan hjälper de dig med rätt pjäxor..

//H

Pjäxorna är för små!
Ahha så då tycker jag att du skall rekomendera ett par bra pjäxor till mig då. Får kosta upp till 4199:- så får vi se om jag kan använda detta tipset.

//H

Ps. smådrygt svar men jag jobbar faktiskt som bootfitter. Och du kan verkligen inte rekommendera ett par pjäxor utan att ha sett hans fot Ds.

Pjäxorna är för små!
Hasse sa:
Ahha så då tycker jag att du skall rekomendera ett par bra pjäxor till mig då. Får kosta upp till 4199:- så får vi se om jag kan använda detta tipset.

//H

Ps. smådrygt svar men jag jobbar faktiskt som bootfitter. Och du kan verkligen inte rekommendera ett par pjäxor utan att ha sett hans fot Ds.
All my respect to the almigthy Hans. sorry

Tillbaka
Topp