Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem - köpa nya eller modda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ericpe" data-source="post: 1070406" data-attributes="member: 134901"><p>Tack för svar! </p><p>Jo jag hörde liknande sak om att den bredaste punkter flyttades för långt bak i pjäxan. Dessutom så brukar tårna bli kalla rätt enkelt vilket jag har hört kan tyda på att pjäxorna är för stora. Jag har somsagt formgjuten sula och mina fötter är nog inte så jäkla breda heller så jag tror ej att pjäxan i grunden (i rätt storlek) hade varit för smal. </p><p></p><p>Det som lockar mig att gå till intersport är dels priset (man ska ej vara girig dock), dels avståndet (bor två timmar från Stockholm) samt att jag har ytterligare 20% på intersport (gammal personalrabatt, dock så kanske inte den gäller på den rabatterade pjäxan). Det jag inte vill är att komma till alpingaraget och höra att pjäxan är för stor och att jag måste köpa en mindre. Om så är fallet så låter intersport mer lockande..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ericpe, post: 1070406, member: 134901"] Tack för svar! Jo jag hörde liknande sak om att den bredaste punkter flyttades för långt bak i pjäxan. Dessutom så brukar tårna bli kalla rätt enkelt vilket jag har hört kan tyda på att pjäxorna är för stora. Jag har somsagt formgjuten sula och mina fötter är nog inte så jäkla breda heller så jag tror ej att pjäxan i grunden (i rätt storlek) hade varit för smal. Det som lockar mig att gå till intersport är dels priset (man ska ej vara girig dock), dels avståndet (bor två timmar från Stockholm) samt att jag har ytterligare 20% på intersport (gammal personalrabatt, dock så kanske inte den gäller på den rabatterade pjäxan). Det jag inte vill är att komma till alpingaraget och höra att pjäxan är för stor och att jag måste köpa en mindre. Om så är fallet så låter intersport mer lockande.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxproblem - köpa nya eller modda?
Tillbaka
Topp