Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wayney" data-source="post: 1256767" data-attributes="member: 157751"><p>Köpte ett par Fischer RC4 110 Vacuum för 3 år sedan.</p><p>Vacuum-formade pjäxan + köpte en formgjuten sula hos en boot fitter (Skistar i Vemdalen).</p><p>Efter köpet så funkade pjäxorna bra - suttit tight på foten och inga direkta problem med kramp/domningar.</p><p>Åkte ingenting ifjol med anledning av pandemin, men när jag åkt i år har jag haft en hel del problem med domningar i fötterna.</p><p>Kommer redan efter ca en timme och blir rejält oskönt efter ett tag.</p><p></p><p>Visst kan man forma om Fischer Vacuum-pjäxor?</p><p>Tänker att mina fötter kanske förändrats något, eller vad skulle annars kunna vara problemet?</p><p>Kör samma strumpor som tidigare så beror inte på det.</p><p>Har gått upp ca 5 kg i vikt (tyvärr inte i muskler, haha), kan det ev ha påverkat fötterna lite?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wayney, post: 1256767, member: 157751"] Köpte ett par Fischer RC4 110 Vacuum för 3 år sedan. Vacuum-formade pjäxan + köpte en formgjuten sula hos en boot fitter (Skistar i Vemdalen). Efter köpet så funkade pjäxorna bra - suttit tight på foten och inga direkta problem med kramp/domningar. Åkte ingenting ifjol med anledning av pandemin, men när jag åkt i år har jag haft en hel del problem med domningar i fötterna. Kommer redan efter ca en timme och blir rejält oskönt efter ett tag. Visst kan man forma om Fischer Vacuum-pjäxor? Tänker att mina fötter kanske förändrats något, eller vad skulle annars kunna vara problemet? Kör samma strumpor som tidigare så beror inte på det. Har gått upp ca 5 kg i vikt (tyvärr inte i muskler, haha), kan det ev ha påverkat fötterna lite? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pjäxproblem
Tillbaka
Topp