Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxval-hög vrist och formgjutna sulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mjuk" data-source="post: 855707" data-attributes="member: 51821"><p>Tänkte kolla om nån har några kloka råd i pjäxdjungeln. Körde med hälen låst i helgen för första gången 17år och kände mig klart hooked. Har halkat runt på telisar och fuskat lite på bräda men känner att det dags att utöka arsenalen m en allround slalompjäxa.</p><p></p><p>90kg,30+. Inte lika stark och vältränad som när man säsongade el åtminstone snittade 30dar /säsong. Pist å park blir väl standard nu när man blivit familjefar men egentligen trivs jag såklart i pudret.</p><p></p><p>Är det nån modell som är anpassad för hög vrist som jag borde kika närmare på. Gärna nån som är nåt år gammal som man hittar på rea för halva priset...</p><p></p><p>Ska jag fixa formgjuten sula först (har ändå tänkt fixa såna till mina andra pjäxor å löparskor) så att jag får 100%ig utformning fr början eller kan jag lika gärna ta det senare? Är Olmed bäst el kan jag lika gärna köra på garaget el Alpints grejer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mjuk, post: 855707, member: 51821"] Tänkte kolla om nån har några kloka råd i pjäxdjungeln. Körde med hälen låst i helgen för första gången 17år och kände mig klart hooked. Har halkat runt på telisar och fuskat lite på bräda men känner att det dags att utöka arsenalen m en allround slalompjäxa. 90kg,30+. Inte lika stark och vältränad som när man säsongade el åtminstone snittade 30dar /säsong. Pist å park blir väl standard nu när man blivit familjefar men egentligen trivs jag såklart i pudret. Är det nån modell som är anpassad för hög vrist som jag borde kika närmare på. Gärna nån som är nåt år gammal som man hittar på rea för halva priset... Ska jag fixa formgjuten sula först (har ändå tänkt fixa såna till mina andra pjäxor å löparskor) så att jag får 100%ig utformning fr början eller kan jag lika gärna ta det senare? Är Olmed bäst el kan jag lika gärna köra på garaget el Alpints grejer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxval-hög vrist och formgjutna sulor
Tillbaka
Topp