Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxval-hög vrist och formgjutna sulor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tancoll" data-source="post: 855855" data-attributes="member: 116196"><p>Jag köpte pjäxorna först och körde ett bra tag i dem utan sula, tillslut så köpte jag en.</p><p>Hade nog väl 20 åkdagar innan jag köpte sulorna. </p><p></p><p>Är det inte allt för stor skillnad på dina telis pjux och dina andra så går det ju att flytta mellan.</p><p>Börja med pjäxa, provåk. Går det inte att åka utan så är det lätt att gjuta en sula efteråt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tancoll, post: 855855, member: 116196"] Jag köpte pjäxorna först och körde ett bra tag i dem utan sula, tillslut så köpte jag en. Hade nog väl 20 åkdagar innan jag köpte sulorna. Är det inte allt för stor skillnad på dina telis pjux och dina andra så går det ju att flytta mellan. Börja med pjäxa, provåk. Går det inte att åka utan så är det lätt att gjuta en sula efteråt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pjäxval-hög vrist och formgjutna sulor
Tillbaka
Topp