Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Pjx o hoppa i
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 78770" data-attributes="member: 36378"><p>tjena, är det så att du får ont vid slutet (högst upp)? Vad jag menar är; får du som blåmärken runt smalbenet? Om så är fallet:</p><p>Hade jag liknande problem med mina förra pjäxor... En lösning var att lägga in skummgummi där det blev störst tryck. Jag ställde då också om pjäxornas vinkel, så att man inte fick den känslan av att hamna längre "bak".</p><p>Om det inte funkar så kan man ju lägga ner ett några tusen på custom plös.</p><p>lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 78770, member: 36378"] tjena, är det så att du får ont vid slutet (högst upp)? Vad jag menar är; får du som blåmärken runt smalbenet? Om så är fallet: Hade jag liknande problem med mina förra pjäxor... En lösning var att lägga in skummgummi där det blev störst tryck. Jag ställde då också om pjäxornas vinkel, så att man inte fick den känslan av att hamna längre "bak". Om det inte funkar så kan man ju lägga ner ett några tusen på custom plös. lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Pjx o hoppa i
Tillbaka
Topp