pks jacka

pks jacka
Aspebo sa:
och salomons lila jackor är svåra att hitta, jag har då inte gjort det än
Gangster jackan finns att beställa hem på alla intersport, iaf enligt dom här i östersund. sen att den e oskön e en annan sak, men billig om man e midnre

pks jacka
J-rockner sa:
Aspebo sa:
Dom är enkla att hitta. Bara du som är fattig
ehh alltså joo det går ju att gå in på intersport å beställa, kanske skulle sagt det, men här saltar dom priset iaf, så jag försöker ju självklart hitta den billigare, men hittar jag den inte kommer jag ju mest troligt köpa den via intersport

pks jacka
Aspebo sa:
J-rockner sa:
Aspebo sa:
ehh alltså joo det går ju att gå in på intersport å beställa, kanske skulle sagt det, men här saltar dom priset iaf, så jag försöker ju självklart hitta den billigare, men hittar jag den inte kommer jag ju mest troligt köpa den via intersport
har du provat den?

pks jacka
ja ja men de måste finnas nån som vet vars man kan få tag på den hära jackan för jag har för mig att jackan han hade föra vintern den bruna att den inte heller låg uppe på doms sida av nån dum andledning, jag skulle vara grymt tacksam om nån vet vars man kan få tag på den...

pks jacka
Pizzaaugust sa:
Aspebo sa:
J-rockner sa:
har du provat den?
förra årets har jag provat :\

pks jacka
filipp sa:
ja ja men de måste finnas nån som vet vars man kan få tag på den hära jackan för jag har för mig att jackan han hade föra vintern den bruna att den inte heller låg uppe på doms sida av nån dum andledning, jag skulle vara grymt tacksam om nån vet vars man kan få tag på den...
men om hans jackor aldrig finns med på hemsidan kanske det är nått som bara han får?

pks jacka
Aspebo sa:
filipp sa:
men om hans jackor aldrig finns med på hemsidan kanske det är nått som bara han får?
de kännns ju rätt dumt isf att dom gör en jacka just till han som dom inte säljer

pks jacka
filipp sa:
Aspebo sa:
filipp sa:
de kännns ju rätt dumt isf att dom gör en jacka just till han som dom inte säljer
jaa men dom kanske gör den fast inte i den färgen?

pks jacka
nej! den jackan och dom byxorna(röd/rosa) gjordes endast för de sponsrade åkarna..läste om detta på newschoolers..

så om du vill ha det..bli sponsrad eller försök köpa det av abma eller pk!

pks jacka
de känns ju jävligt dumt gjort av dom allså vilka jävla idioter att dom gör en jacka som dom inte säljer hittar inte nån mening med de allså

pks jacka
Aspebo sa:
han har väl bara sweet hjälmar om jag inte är ute och cyklar? och hellyhansen kläder?
precis, på sweets hemsida står det att han bara kör på Sweet hjälmar. Så det är väl bara att kolla på Helly Hansens hemsida

pks jacka
Den lila dunjackan PK använt har inte tillverkats för försäljning så den kommer inte finnas i affär. Helly ansåg inte att tillräckligt många skulle köpa den och därför har endast prototyper och exemplar till teamåkarna producerats.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp