Plats för 2-3 i boende i Chamonix Sud!

hannahsahl

Ny medlem
Plats för 2-3 i boende i Chamonix Sud!
Vi är två tjejer som åker ner till chamonix på lördag, men har en lägenhet som är lite stor för oss två.. Så, behöver du boende för säsongen ska du självklart höra av dig; antingen via mail till blondhannah@hotmail.com eller genom att svara på tråden så ska vi försöka maila tillbaka så fort vi kan. Lägenheten ligger i Sud och är fräsch och rymlig, bilder finns och kan skickas via mail!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp