Plats för inneboende i Åre?

ortner

Ny medlem
Tjena. Till hösten ska jag nämligen börja på gymnasium i Åre och undrar därför hur det funkar med boende. Har funderat på ett inneboende i en lägenhet eller något. Vad är smartast, och framför allt, vad finns det att välja mellan för boende?

mvh// Jens Ortner

Välja boende i Åre, du skämtar, du ska vara glad att du får något boende, börja sök nu och var nöjd men vad du än får!

M

Två tjejkompisar till mig hade sökt hotel och resturang däruppe och kommigt in dom hade hittat någon 5 som dom fick hyra biligt genom typ deras pappas jobbar kompis kusin hade fixat fram :) så hör emd alla du känner som kan ha någon anknytning till Åre :) Aja
Lycka till :)

Jag går HR Iåre å de fixar boende alla åren... Men vad är det för linje du ska gå? Det enda du behöver oroa dig för är om du går typ media å inte kommer från byn...Då kan det bli svårt att hitta!!!

Jag ska gå vinterakrobatik i Järpen, och där så är det väldigt svårt att få plats på studenthemmet, om inte omöjligt, pga att det är så få platser överhuvudtaget. Jag bor hellre i Åre än i Järpen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp