Plats ledig i Val D.

Plats ledig i Val D.
Jag har en plats ledig i Val D fran den 7 april.
Jag maste pga FN Tjanst lamna akningen i Val D en manad tidigare an vantat och vill nu hyra ut min plats som star tom under April manad.
Pris diskuteras.

Oskar Fahlgren.

Tele nr i Frankrike: +33 6 23687921
Oskar_resa@hotmail.com

Plats ledig i Val D.
Och jag antar att du betalar böterna på 50.000 kr för att åka runt med falskt liftkort. Det finns fina finstilta grejer även på Valdistpritsliftkorts baksida serrö. Och ordningsmakten kan vara VÄLDIGT enträgna faktiskt lita på mig. Men står DU för böter och rättegångskostnad så kan jag fixa intressenter.

Plats ledig i Val D.
Jean-Claude, värst vad du skrämms. Det här är ju en saga som typ "råttan i pizzan". 50 laxar i böter för att ha tagit kompisens liftkort av misstag? Inte riktigt vad jag hört. Snarare så beslagtar liftpersonalen kortet och den rättmätiga ägaren får hämta det och avlägga förklaring. Ett exempel från verkligheten i Val D, förra säsongen. Har någon någonsin blivit stämd? Jag har aldrig hört talas om det. Men om jag var liftkortsbolag skulle jag också ropa "vargen kommer" högt som fan.

Plats ledig i Val D.
Det är ju skojigt att se att även den brantaste av alla brantåkare har en svag punkt. Det är väl knappast det finstilta som skrämmer utan möjligheten att hamna i en av främlingslegionens celler på vin och torrt bröd. Och där hamnar ju alla som inte på direkten kan hosta upp 5 000 Euro.

Så till alla alpbesökare som fuskar med kortet vill jag rekommendera några stora sedlar i bröstfickan. Ofta går det alldeles utmärkt att muta den aktuelle konduktören och komma undan med en tuseneuro.

That´s all kids! / MM

Tillbaka
Topp