Plats över i boende?

aberg87

Ny medlem
Plats över i boende?
Hej!

Jag hade tänkt och göra en säsong i Hemsedal i år. Jag har två jobb på gång men dock inget boende ännu. Är det någon som behöver fylla upp sitt boende eller kanske dela nått så är jag jätte intresserad!

Detta rör sig mellan november - maj såklart.

Tack på förhand!

Viktor Åberg

Plats över i boende?
Hej!

Jag har fått flera jobberbjudanden där de erbjuder personalboende om man är intresserad men det är ju så satans dyrt. Kommer antagligen tacka ja till jobb på Fjellbekk men problemet är att de bara har öppet helger från början av nov till 26e dec, vilket för mig betyder minimal inkomst men fortfarande en hyra på 5000.

Har kikat runt lite å verkar som man kan komma undan billigare om man är ett gäng som går ihop på en stuga/större lägenhet, i eller nära centrum såklart. Så hittar man nåt shysst ställe å skönt folk är jag definitivt intreserad :)

/Hanna

Senast ändrad:
Plats över i boende?
Hej!

Har inte haft turen att få något jobb där dom erbjuder personalen boende, men ska ha en telefonintervju idag så får se vad dom säger då.

Har du hittat något som ser ok ut då? Vi är förmodligen tre killar på 23 och 24 år som åker upp. Har absolut inga problem med att dela, men som du säger..det gäller att hitta skönt folk och ett bra boende :)

Plats över i boende?
Jag har fått jobb på Skistua och har tagit personalboendet, men som sagt är det sjukt dyrt. Tänkte ta det boendet så länge och förhoppningsvis hitta något billigare efterhand. Skulle också vara intresserad av att dela med några andra om det det finns något schysst och billigare boende tillgängligt!

Lagar fruktansvärt god mat, gillar att dammsuga och blandar goda drinkar :)

/ Lania

Plats över i boende?
Att få ihop folk är nog inga större problem verkar det som :P Men att hitta ett bra och billigt boende är dessvärre svårare.

Fick en hemsida av min arbetsgivare: http://www.hallingdolen.no/

Där läggs det dagligen ut annonser med boende som uthyres.

Lania, du har ju en garanterad plats i mitt boende, om man nu hittar något hehe :D

Är det nån som har något på G? Jag är med på vadsomhelst!

Plats över i boende?
Jag har eventuellt tre platser kvar i ett hus i hemsedal. Inflytt 1 nov. Hyra 13 tusen i mån, deposition 26 tusen. Dela det på 6 personer så blir det inte så mkt! Hör av er om ni e intresserade, helst innan imorgon!

Tillbaka
Topp