Plats över i Whistler

SimonH

Medlem
Plats över i Whistler
Hallå alla skidsugna!

Vi är två killar på 19 år som ska dra till Whistler i Jan – Mar. Vi hade tänkt att göra en intressekoll för att se om det finns någon trevlig person som har lust att dela boende med oss.

Lägenhet ligger på Ambassador Crest i området White Gold Estates. Den är på ca 80m2 och har ett stort kombinerat vardagsrum med kök och ett stort sovrum. Det är ca 7 min gångväg till the village och ca 10 min gångväg till båda bergen.

Om det låter intressant så kontakta mig här på freeride eller skriv ett mail till Simon.h@home.se för att säkrast få ett svar ifrån oss.

Plats över i Whistler
Tjena!

Jag är också en kille på 19 år och är mycket intresserad av boende i Whistler. Förra säsongen var jag ett par månader i Banff och jag är sugen på att tillbringa lite tid med "champagne powder" även i år. Hör gärna av er med lite mer info om hyra och liknande.

Plats över i Whistler
tja!
ja e jävligt intresserad av boende i whistler. tänkte åka i mitten av jan å stanna april ut. men har som sagt inget boende. va ligger hyran på å exakt hur länge får ni hyra lägenheten? nice om ni kitesurfar d gör ja me. tar nog me någon kite dit. har ni bokat flyg?

/daniel

Plats över i Whistler
tjenare per heter jag, är lite små inresserad, men det skulle ju hjälpa med lite fler uppgifter,
som kostnad mm

Tillbaka
Topp