Tedmadsen
Ny medlem
Plats över?
Jag kommer förhoppningsvis dra ner till alperna om en månad men har inget planerat. Jag undrar ifall någon med boende har en plats för mig. Har ingen betydelse vart.
Jag skulle egentligen varit iväg med en polare men han svek och hade varit sjukt trist om man inte kommit iväg.
Chears
Jag skulle egentligen varit iväg med en polare men han svek och hade varit sjukt trist om man inte kommit iväg.
Chears