Platser över i lägenhet i St Anton...

eriklindahl

Ny medlem
Tja!! Vi har ett boende på g, men behöver fler att dela med. Det är en lght för 6 pers. 90 m2, tre dubbelrum alla med balkong. vardagsrum, kök, två badrum. Parkering om man har bil. Man kan åka skidor till dörren, skidbuss just utanför. 10 min till St Anton centrum.

18500E för hela säsongen vilket blir lite drygt 30 000 kr/ pers.

Vi är nu tre (två killar och en tjej) klara, så vi söker tre till att dela detta schysta alternativ med!!

Maila lite om dig själv å vad du har tänkt med säsongen om du är intresserad så hörs vi!!!

storfiskarn86@hotmail.com

Tjena!
Vi är fyra st (3 killar, 1 tjej) som kommer ner den 30/11 och verkligen vore tacksamma om vi fick sova den första eller ev. de första nätterna hos er (mot betalning givetvis).

Hör av er här eller på lerhuset_tomas@hotmail.com

Tomas

Nu var de ju inte så att jag tänkt betala 30 000 för någon enstaka natt....=)
Då löser vi de på nåt annat sätt.

tja..
vad är adressen på lägenheten? på tok för dyrt om det är i jacob, men om det är centralt så.. minst nesserien..
Vi är ev 2 pers och kan lätt skaffa en pes till som jag kan gå i god för att det är en skön kis. Det är jag och min flickvän plus ev.en till från förra säsongen..
kommer ner i samma veva så det skulle passa fint.
höres. Jens..

Jag och en till ska också ner snart, borde gå att fixa en tredje. Lite mer info vore nice!

// Risberg

tjena.
jag och två grabbar till åker ner i mitten av december. finns alternativet fortfarande kvar så ee vi intresserade av att inackordera oss hos er.
vi ee alla 22 år gammal och mkt "skötsamma" =)..

Tjena när finns boendet tillgängligt isf? Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. hade vart grymt att det finns plats kvar!
Åker bräda och gillar att festa :) hade bra!

Mvh anton

Tillbaka
Topp