Fredrik_Taberman Ny medlem 2003-03-19 Plugga i Chamonix #1 Jag vill plugga franska i Chamonix nästa vår! Men hur gör jag..? Vore tacksam om ni som varit ner en sväng kunde komma med lite tips och råd.
Jag vill plugga franska i Chamonix nästa vår! Men hur gör jag..? Vore tacksam om ni som varit ner en sväng kunde komma med lite tips och råd.
b3neath Ny medlem 2003-03-20 Plugga i Chamonix #2 Öööh, har svårt att tro att det finns en skola där..? Isf typ grundskola? =) Ring ner å hör me nåt turistcenter... gl hf
Öööh, har svårt att tro att det finns en skola där..? Isf typ grundskola? =) Ring ner å hör me nåt turistcenter... gl hf
FMA Aktiv medlem 2003-03-20 Plugga i Chamonix #3 Ta en titt på www.insted.se så kan du beställa anmälningsblanketter etc. Har du tur så får du bo i min eminenta uthyrningslägenhet.
Ta en titt på www.insted.se så kan du beställa anmälningsblanketter etc. Har du tur så får du bo i min eminenta uthyrningslägenhet.
Pinnovich Ny medlem 2003-12-08 Plugga i Chamonix #4 Ska plugga på insted. Var i chamonix förra säsongen och dom som pluggade där verkade ha grymt kul så jag ska dit i vår....
Ska plugga på insted. Var i chamonix förra säsongen och dom som pluggade där verkade ha grymt kul så jag ska dit i vår....