Plugga i franska alperna?
Funderar på att plugga någonstans i franska alperna from jan 06 i några månader. har kollat på Grenoble, Chambéry o Annecy o undrar om det är nån som har några tips om vilket som är bäst? vill kunna åka så mycket som möjligt på ledig tid! MYCKET tacksam för tips!