Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag undrar bara om någon vet om man kan läsa tyska vid någon skidort i Österrike. Det får inte vara för seriöst, gärna bara några timmar om dagen så att man får tid till skidåkningen...
tjena Jocke, vad jag hört så är en ny tysk språkskola på G att starta upp i St. Anton. Jag tror att de kör igång nästa säsong. Kolla in http://www.altitudestudies.com verkar rejält coolt.
Halloj, man kan även plugga tyska (och alla möjliga olika andra ämnen) vid Innsbrucks universitet. Ligger en massa bra ställen för skidåkning runtomkring där.
Jag ska plugga 10 p teknisk tyska på distans. Det är alltså en kurs som går på kristianstads högskola. Ger även rätt till studiemedel. Antagligen för sent att söka för i år men du kan ju kolla...
Jag är också intresserad av att plugga tyska i Österrike och har varit inne och kollat på Altidude studies, men det är typ 25000 bara i avgift där. Det är ingen annan som har idéer om vart man kan plugga tyska där??