Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag ocksåHasse_Lindborg sa:Blide: De är ju sjukt dyra ut till kund från början. Kommer du ner under Dynafits utpris så är jag intresserad.
Som Blide tidigare sa, metall och halva vikten. Det är saker som skulle kunna motivera det för MIG.Hasse_Lindborg sa:Dynafit TLT Vertical FT Z12 med stopper: 3995:-
Plum Guide utan stopper: 5495:-
Vad motiverar den skillnaden?
Den lilla flärpen som håller upp skistoppern på FT12 är av plast. Detta har jag den hårda vägen fått lära mig inte är så bra. Av denna anledning kan jag tänka mig att byta bindning. Förvissa skulle en Dynafit Speed fungera lika bra.Hasse_Lindborg sa:Så mycket mer metall vet jag inte om jag tyckte det var när jag jämförde de. Inte på viktigta ställen i alla fall.
Men jag är ju intresserad om vi får ner de till ett bra pris...
Eventuellt Januari och kommer kosta ca 500:- och skall gå att eftermontera.. Och skall monteras på framdelen av bindningen tydligen.Korsbandet sa:Nån som vet nåt om när det kommer stoppers? Kommer dessa att kunna eftermonteras?
The brake is not available yet but will be soon. So far the compatibility is not possible between a Guide and the future Guide with Brakes.
I så fall kan du plocka bort mig från listan om ja inte kan sätta på stopper sen.Blide sa:Så här svarade Plum själva på frågan i ett mail 2011-11-10:
The brake is not available yet but will be soon. So far the compatibility is not possible between a Guide and the future Guide with Brakes.
Den bryr ja mig inte iBlide sa:Tänk på vikten ni sparar genom att inte ha stopper ;-)
Jag e tveksam...:/ Broms känns relevant för min del.Hasse_Lindborg sa:I så fall kan du plocka bort mig från listan om ja inte kan sätta på stopper sen.Blide sa:Så här svarade Plum själva på frågan i ett mail 2011-11-10:
Men enligt svenska agenturen så var det inga problem när jag skrev till de?
Du läste inte trådstarten så noga va ? ;-)telistomas sa:är med
vad är pristet
Blide sa:Hur:
Reglerna är enkla, posta intresse i tråden så sammanställer jag en lista och PM:a för pris.
Skriv inte ut priset i tråden.
Inte bindande att visa intresse såklart, men tänkt gärna efter lite först...
Jag har också tänkt så innan, men har tänkt om lite. Var först också emot alla former av leash lösningar. Men eftersom jag i huvudsak kör antingen väldigt lätt/lugn åkning där det inte finns några konsekvenser av att ramla eller brant där jag absolut inte vill tappa skidan när jag använder tech-bindningar så känner jag att jag vill absolut vill använda leash. Alltså behöver jag inga stoppers.Korsbandet sa:Jag e tveksam...:/ Broms känns relevant för min del.Hasse_Lindborg sa:I så fall kan du plocka bort mig från listan om ja inte kan sätta på stopper sen.Blide sa:Så här svarade Plum själva på frågan i ett mail 2011-11-10:
Men enligt svenska agenturen så var det inga problem när jag skrev till de?
Innan vilket datum måste man ha bestämt sig?Blide sa:Så, nu har vi samlat ihop tillräckligt med intressenter för att få det fina gruppköps priset. Jag har PM:at samtliga och nu behöver ni som vill vara med bekräfta detta så att vi kan avsluta gruppköpet.
Har 2 personer till från TGR som är med också.
Vill du också vara med? Det är inte försent ännu, jag avslutar gruppköpet när vi når över 15 bekräftade personer. Sen ger jag de som visar intresse, men inte svarat, 1 dag eller 2 till och sen stänger jag köpet.