Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Power Insert i Salomon Shift?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1201122" data-attributes="member: 83225"><p>En liten undran, vad är det som är så komplicerat med förspänningen? Jag blir onekligen lite nojjig och funderar på om jag missat något som tyckte att den var ganska given? Jag har utgått från att metallcylindern ska vara flush mot plasthylsan. Så har jag för mig att det står i manualen och att jag även sett på andra ställen. Personligen tycker jag att den här konstruktionen är ganska föredömlig när det gäller att se (och för den delen känna) när det är rätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1201122, member: 83225"] En liten undran, vad är det som är så komplicerat med förspänningen? Jag blir onekligen lite nojjig och funderar på om jag missat något som tyckte att den var ganska given? Jag har utgått från att metallcylindern ska vara flush mot plasthylsan. Så har jag för mig att det står i manualen och att jag även sett på andra ställen. Personligen tycker jag att den här konstruktionen är ganska föredömlig när det gäller att se (och för den delen känna) när det är rätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Power Insert i Salomon Shift?
Tillbaka
Topp