ms_berglund
Ny medlem
Praktik
Hej! jag heter Veronica och går på en Kvalificerad yrkesutbildning, inriktning turism i Övik, och letar nu med ljus och lykta en praktikplats någonstans där det finns snö(helst skidskola) mellan den 24:e okt och den 5:e jan. Om det är någon som vet om något ställe, alperna/USA/alaska/m.m... Så hör av dig!!!
Mvh
Veronica=)
veronicaberglund@everyday.com el: agrajag@kent.nu
Mvh
Veronica=)
veronicaberglund@everyday.com el: agrajag@kent.nu