Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
PRAO:a med något inom snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i-s-s" data-source="post: 226919"><p>I början på den kommande vår terminen ska jag göra min första prao... </p><p></p><p>Jag kanske inte är det värsta snowboard-freaket men jag skulle helst vilja göra min prao inom något som har med snowboard att göra. Här är några av mina misslyckade (?) ideer på "PRAO ställen":</p><p></p><p>1.Först var jag inne på att ta kontakt med någon som har som ett företag där man motivlackar brädor, men dom flesta verkar ju göra det själva.. </p><p></p><p>2.Sen har jag funderat på att hjälpa till vid någon uthyrning i någon skidanläggning, men eftersom det är rätt långt till den närmaste så är det kanske inte så aktuellt när det gäller min första prao nu i 8:an.</p><p></p><p>3.Något som kanske skulle funka är att prao:a på någon board-butik, typ Hollywood eller liknande. Men grejen med det är att det är ganska långt till den närmaste "riktiga" butik där det mest säljs boardwear och snowboards/skateboards/surfboards..</p><p></p><p>NÅGON SOM HAR NÅGON ANNAN IDEÈ OM VAR MAN KAN PRAO:A MED NÅGOT SOM HAR MED SNOWBOARD ATT GÖRA?</p><p>ELLER HAR GJORT LIKNANDE PRAO?</p><p>ELLER ALLRA HELST KAN ERBJUDA EN PRAO-PLATS? ehehe..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i-s-s, post: 226919"] I början på den kommande vår terminen ska jag göra min första prao... Jag kanske inte är det värsta snowboard-freaket men jag skulle helst vilja göra min prao inom något som har med snowboard att göra. Här är några av mina misslyckade (?) ideer på "PRAO ställen": 1.Först var jag inne på att ta kontakt med någon som har som ett företag där man motivlackar brädor, men dom flesta verkar ju göra det själva.. 2.Sen har jag funderat på att hjälpa till vid någon uthyrning i någon skidanläggning, men eftersom det är rätt långt till den närmaste så är det kanske inte så aktuellt när det gäller min första prao nu i 8:an. 3.Något som kanske skulle funka är att prao:a på någon board-butik, typ Hollywood eller liknande. Men grejen med det är att det är ganska långt till den närmaste "riktiga" butik där det mest säljs boardwear och snowboards/skateboards/surfboards.. NÅGON SOM HAR NÅGON ANNAN IDEÈ OM VAR MAN KAN PRAO:A MED NÅGOT SOM HAR MED SNOWBOARD ATT GÖRA? ELLER HAR GJORT LIKNANDE PRAO? ELLER ALLRA HELST KAN ERBJUDA EN PRAO-PLATS? ehehe.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
PRAO:a med något inom snowboard?
Tillbaka
Topp