Praxis skis pre-order
Håller på och surfar runt på nätet och kikar efter skidor till nästa säsong och fann att Praxis (Amerikansk oberoende tillverkare, baserad i CA tror jag) säljer nästa säsongs skidor fram till den 8 juni för en aningen billigare peng. 550-600 usd plus 120 i frakt till europa som jag förstod det. Så det brinner förstås något oerhört i knutarna om intresset finns, men jag tänkte iaf kolla om det är någon här på forumet som har någon erfarenhet av märket.
Det är då mestadels puderlagg som de tillverkar med en skida med 136 i midjan, rocker och reverse sidecut som värstingmodell. De verkar som de vurmar för märket på tgr, men det vore kul att höra om det råkar vara nån här som testat nån modell eller kanske tom köpt ett par från hemsidan.
I alla fall, PraxisSkis.com för den som skulle vara intresserad.
Det är då mestadels puderlagg som de tillverkar med en skida med 136 i midjan, rocker och reverse sidecut som värstingmodell. De verkar som de vurmar för märket på tgr, men det vore kul att höra om det råkar vara nån här som testat nån modell eller kanske tom köpt ett par från hemsidan.
I alla fall, PraxisSkis.com för den som skulle vara intresserad.