Premiär för "Sauce" i TV ?

thestar

Ny medlem
Sveriges nya actionsportprogram "Sauce" har premiär måndag 11 december på SPORT-Expressen. Fyra halvtimmesprogram under två veckor. Sauce sänds varje måndag och fredag 21.30 med repris på tisdagar och lördagar 13.30.

Samtliga fyra program sänds även i följd som "Sauce Special" annandag jul, tisdag 26 december 17.00, samt nästa förmiddag, onsdag 27 december 10.00.

Programmet är fullproppat med svensk skid- och snowboardåkning, åkare på alla nivåer och i blandade åldrar, tjejer som killar, från jibb till puder, från tricktips till spotchecks. I Sauce har ALLA och ALLTING en självklar plats.

Någon som vet om man kan ladda hem programmet lr så?.. ofta man också har sport-expressen som tv kanal? :s eller är dt bara jag som är efter? Lär vara ganska najs iaf ;)
tack på förhand!

najs, synd bara att dom som gör programen är sämst! sjukt tråkiga.. musiken är sämst och opassande.. men det är kul att ngn försöker iaf!

fan vad keff, pogrammet skkull finas under förra vintern, förlåt om jag är negativ men jag har inte fått mat ännu

Äh han e ju grym ju... Men killen i undomslandslaget snowboard som fiser i micken... ha ha.. vilken pajas!

ja håller med, tycker det är grymt skönt att det finns folk som försöker att ge dom här sporterna mer uppmärksamhet!
Fett med Cred till er, Thumb Up!

Btw har dom slutat sända richter på SVT också?

Sen var ju inte dom hör programmen så dåligam faktiskt rätt bra :)
tänk på att dom kanske också nyss har börjat med detta, blir säket bättre o bättre med tiden! :D

EDIT: kan ju hålla med om att programledaren var lite för stel i dom 2 första programmen men blev bättre i det 3:e och blev lite mer lugnare och vågade slppa loss lite på snacket vilket gjorde att det kändes mer spontant och bättre! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp