Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Pretzel ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="odlander" data-source="post: 402182" data-attributes="member: 64349"><p>detta skriver jag för att:</p><p>1. förvirra många.</p><p>2. äga nator.</p><p></p><p>Nator min gode vän. Du talar ju emot dig själv på detta inlägg!</p><p>Sw on, sw up, pretzel sw up, pretzel 270 of?</p><p>Sw on = 90grader</p><p>sw up = 180 grader , sw on + sw up = 270, rätt</p><p>pretzel sw up = 180 grader</p><p>alltså inte pretzel.</p><p>pretzel 270 off, rätt.</p><p></p><p>Det är vad du sa själv, men annars är det ju korrekt att det blir pretzel. !</p><p></p><p>*gör ägd-tecknet* (ingen bounceback för du blev för ägd).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="odlander, post: 402182, member: 64349"] detta skriver jag för att: 1. förvirra många. 2. äga nator. Nator min gode vän. Du talar ju emot dig själv på detta inlägg! Sw on, sw up, pretzel sw up, pretzel 270 of? Sw on = 90grader sw up = 180 grader , sw on + sw up = 270, rätt pretzel sw up = 180 grader alltså inte pretzel. pretzel 270 off, rätt. Det är vad du sa själv, men annars är det ju korrekt att det blir pretzel. ! *gör ägd-tecknet* (ingen bounceback för du blev för ägd). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Pretzel ?
Tillbaka
Topp