pretzelmania tråden!

Maximilliam

Ny medlem
pretzelmania tråden!
hej, det här med pretzelmaina filmerna har blivit lite som en följetång här på freeride. det finns massa olika roliga varijanter och versionen på den.

Denna film trend skapads genom den legendariska pertzeln (https://www.freeride.se/video/pretzelmania/) som jesper "jeppenator" noren drog för cirka 1 och ett halvt år sedan i sann gustav vasa skdivilja utanför någon ladgård i dalaran. den är freerides tredje mest visade film, den har halv kast betyg och det har dikuterats villt såvida jeppenator är snygg eller inte.

det finns också andra versioner av mania t.ex. rideawaymania https://www.freeride.se/video/rideaway-1/

så det jag då under är vad är det som krävs för att en film ska klassas som en pretzelmania?
och vilken är de absolut fräckaste ni nogosin sett? och varför?

pretzelmania tråden!
Som många undrar så undrar även jag vart freeride just nu är på väg.
Jag är ingen hater men börjar fan bli.
pretzel mania...
Att man gör en kringla. Nästan alla små kids idag sätter Pretzels men varför ska man slänga upp en tråd om det?
Det är idag som att lägga upp en tråd som heter 540 mania.
Helt meningslöst.

Och varför undrar alltid alla vad som är det fräckaste folk har suttigt?
Jag finner bara svaret i att man vill vara bäst, störst och vackrast.
Finns det någon vettig person idag som åker för att det är det bästa dom vet och inte för att vara coolast?

Det är ett ständigt jävla tjat om vem som sätter dom fetaste grejerna...
Where is the fun and chill som det brukade vara?

Men ja om man äter sådär 20kringlor på under 10minuter så har man lyckats med ett pretzel mania.

Senast ändrad:
pretzelmania tråden!
FilleJ sa:
Som många undrar så undrar även jag vart freeride just nu är på väg.
Jag är ingen hater men börjar fan bli.
pretzel mania...
Att man gör en kringla. Nästan alla små kids idag sätter Pretzels men varför ska man slänga upp en tråd om det?
Det är idag som att lägga upp en tråd som heter 540 mania.
Helt meningslöst.

Och varför undrar alltid alla vad som är det fräckaste folk har suttigt?
Jag finner bara svaret i att man vill vara bäst, störst och vackrast.
Finns det någon vettig person idag som åker för att det är det bästa dom vet och inte för att vara coolast?

Det är ett ständigt jävla tjat om vem som sätter dom fetaste grejerna...
Where is the fun and chill som det brukade vara?

Men ja om man äter sådär 20kringlor på under 10minuter så har man lyckats med ett pretzel mania.
WORD.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp