preview FET film, där alla kan vara med!

sweet-matte

Ny medlem
tjomors, jag och några poolare har sedan i fredags börjat filma ett stort projekt, tanken med projektet är att folk från inte bara där vi bor i skara utan även långt utifrån ska få va med i filmen, oavsett hur duktig man är. SÅ NU UNDRAR JAG, är det några utifrån som vill komma till skara och åka med oss, eller kan tänka sig att mötas på halva vägen eller så. kommer bli en fet film kan jag lova, kameror vi kommer använda: några stycken Gopro och 2 st Canon 600D med mera... Här är i allafall previewn (förhandsvisningen), som inte är så jätteseriös, och väldigt oplanerad, bara några spontana klipp från dag 1 där allt började... ps don't hate, do rate

Ett till klipp på att ni åker inne på Ica/willys what so ever så tänker jag inte åka mer med dig iaf...

Tror även att du ska fråga lukas om lov för att dra med evolver loggan för tror inte han uppskattar affärsåkandet heller (iom att han jobbat på maxi...) samt att ingen av er har spons/anknytning till honom :P

Annars är det en bra idé men tror du inte det är bättre att ragga folk i facebook gruppen?

Senast ändrad:
Jag vill att man frågar mig ang att använda min logga i denhär typen av projekt, Håller med Linder ang åkning i matbutiker och på ställen där man uppenbart inte får åka, jag står inte till svars för den typen av åkning och vill inte bli förknipppad med det! Smickrande att ni vill ha med mig i proojektet och jag är lätt öppen för förslag för att fixa en film, ni bör ta bort klippet eller åtminsone min logga tillsviddare och komma och snacka med mig om ett upplägg!

Hade gött!!

Lukas på Evolver

Tycker inte ni bör har några företagslogor överhuvudtaget o ni inte har någon anknytning till dom. Vet inte hur GoPros policy är men dom kanske uppmuntrar sina kunder att använda logan?

Tillbaka
Topp