Veckokort går på mellan 1560:- och 2045:- beroende på vilken tid på säsongen du åker dit där och om du menar 6-,7- eller 8-dagars liftkort.v-larsson sa:tja! undrar bara vad priserna på mat osv ligger på i bad gastein? undrar även vad ett liftkort i en vecka går på?
Skulle vara intressant att veta var någonstans du äter för € 5-8 i backen?Appelsved sa:Mat kostar mellan €5-8 för en normal måltid i backen. Kostar väl ungefär samma i byn. Rekommenderar starkt att gå til EFE58, ett kebabhak som ligger vid vattenfallet. Kostar €2,50 för en kebab och ni får säkert kaffe också om ni är trevliga.
Ja en Gulaschsoppa kostar väll som standard runt 3-5 på de flesta ställen, så helt fel är det ju inte. Ska man sen ha lite stadigare måltider typ spagetti/schnitzel så kostar det nog runt en 10 skulle jag tro så där stämmer det ju.OlaMelin sa:Skulle vara intressant att veta var någonstans du äter för € 5-8 i backen?
När jag har varit där får man räkna med €8-10 + (PLUS!) dricka och jag tror inte det blivit billigare.