Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem att åka med min nya Salomon A.M.P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="shadowman" data-source="post: 120901" data-attributes="member: 52447"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har tidigare åkt med brädor man lånat av kompisar och så.....</p><p>Förra vintern skaffade jag mig en Salomon A.M.P 159, och problem uppstod.</p><p>Alltså jag åker bara rakt nedför, allt bra. Sen i nästa stund skär kanten rakt ner vilket resulterar</p><p>i en jävla vurpa!?!?! Vad är det som händer? Brädan når upp till hakspetsen, jag väger 85kg och är 182cm lång. Har någon tips? Ändra bindningar mm?</p><p>Det hela händer helt utan förvarning, fan höll på slå ihjäl mig förra säsongen...</p><p>Aah kanske överdrev men jag slog i axeln som fan, åkte vidare och vred till knät 100m längre ner</p><p>när jag skulle åka ifatt polarna. Sen var säsongen över för mig...</p><p>Kändes jävligt surt.</p><p></p><p>/Kaj</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shadowman, post: 120901, member: 52447"] Hej! Jag har tidigare åkt med brädor man lånat av kompisar och så..... Förra vintern skaffade jag mig en Salomon A.M.P 159, och problem uppstod. Alltså jag åker bara rakt nedför, allt bra. Sen i nästa stund skär kanten rakt ner vilket resulterar i en jävla vurpa!?!?! Vad är det som händer? Brädan når upp till hakspetsen, jag väger 85kg och är 182cm lång. Har någon tips? Ändra bindningar mm? Det hela händer helt utan förvarning, fan höll på slå ihjäl mig förra säsongen... Aah kanske överdrev men jag slog i axeln som fan, åkte vidare och vred till knät 100m längre ner när jag skulle åka ifatt polarna. Sen var säsongen över för mig... Kändes jävligt surt. /Kaj [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem att åka med min nya Salomon A.M.P
Tillbaka
Topp