Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med att spänne kuggar över på ny bindning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bionicon" data-source="post: 468950" data-attributes="member: 14353"><p>Nej, man skall nog vara bra svag i fingrarna før att vilja spænna "så hårt som det går".</p><p>Men jag tycker det luktar dålig kvalite om man inte _skall_ kunna dra så hårt man vill. </p><p>Jag misstænker att problemet ligger i att plasten på BM remmarna ær mjukare æn dom på Salomon. Tror dærfør att remmen bøjer sig under trycket från spænnet.</p><p>Vill gærna høra hur dina funkar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bionicon, post: 468950, member: 14353"] Nej, man skall nog vara bra svag i fingrarna før att vilja spænna "så hårt som det går". Men jag tycker det luktar dålig kvalite om man inte _skall_ kunna dra så hårt man vill. Jag misstænker att problemet ligger i att plasten på BM remmarna ær mjukare æn dom på Salomon. Tror dærfør att remmen bøjer sig under trycket från spænnet. Vill gærna høra hur dina funkar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Problem med att spänne kuggar över på ny bindning!
Tillbaka
Topp