Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med att välja en
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 626202" data-attributes="member: 54815"><p>Okej sry, visste inte att Pandoran bara var så kort. Tyckte själv att de var för korta då jag testade dom och gubben som hade testet sa att de fanns i längre längder. Tjejskidor? Hmm.. ska man göra skillnad på skidor och tjejskidor? Nej. Håller med om att nu då jag tänker efter passar de nog inte honom alls. Sry för det.</p><p></p><p>Annars kan man ju ta det hela som att jag vill hjälpa honom, då jag tycker att man ska tycka det är kul att åka skidor och inte uppleva det som bara jobbigt. Med Pandoran kanske det blir jobbigt, vi stryker den.</p><p></p><p>Eftersom alla här verkar tycka att man ska på recensioner och vad tillverkaren säger om skidan istället för erfarenheter så skriver jag inte mer här.</p><p></p><p>Jag tycker fortfarande att du ska testa.</p><p></p><p>Tredje gången gillt, lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 626202, member: 54815"] Okej sry, visste inte att Pandoran bara var så kort. Tyckte själv att de var för korta då jag testade dom och gubben som hade testet sa att de fanns i längre längder. Tjejskidor? Hmm.. ska man göra skillnad på skidor och tjejskidor? Nej. Håller med om att nu då jag tänker efter passar de nog inte honom alls. Sry för det. Annars kan man ju ta det hela som att jag vill hjälpa honom, då jag tycker att man ska tycka det är kul att åka skidor och inte uppleva det som bara jobbigt. Med Pandoran kanske det blir jobbigt, vi stryker den. Eftersom alla här verkar tycka att man ska på recensioner och vad tillverkaren säger om skidan istället för erfarenheter så skriver jag inte mer här. Jag tycker fortfarande att du ska testa. Tredje gången gillt, lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med att välja en
Tillbaka
Topp