problem med bindningen till Scratch...

tja... Undrar om det är någon mer än jag som har haft problem med bindningen till 04/05:ans Scratch FS? Bindningen heter scratch 200. Skidorna är köpt på Stadium. Det är ski stoper delen som krånglar... först låsnade delen på ena och och det blev en spricka i själva plattan man fäster med skidan/bindningen av att jag satte på mig skidan... Jag åkte in till stadium och fick det fixat... senare hände samma sak med andra skidan av att jag fakie landade i ett hopp...
Då skickade stadium iväg skidorna till rossignol. Där skulle dom tydligen ha bytt båda delarna till ett par helt nya... Det gick några veckor utan några problem, men sen började samma del krångla igen... nu lossnade delens fästen från skidan/bindningen. Jag har aldrig haft ett liknande problem med några andra bindningar... P.S skidorna var oanvända när dom först gick sönder.

Jag har haft samma problem, första gången ja landade switch hoppade den där ski stoper delen ut men ja gick till skid uthyrningen och lånade lite verktyg och satte fast den igen, sen har den inte krånglat nått mer... ..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp