s-eriksson
Ny medlem
Problem med minprofilsidan!?
är det bara jag som har fått https://www.freeride.se/member blockerad av google lr är det nån mer??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skiten kommer ju fram ändå!!! :@Horse-E sa:Jag med :P Men det är ju bara att klicka på ignorera![]()
Virus till Mac!?!?S-M-N sa:kanske inte är så smart att gå in på safari ändå! kan ju komma massa skit då!:S
jag litar på min macbook jagGOS sa:Virus till Mac!?!?S-M-N sa:kanske inte är så smart att gå in på safari ändå! kan ju komma massa skit då!:S
så sant!Martiiin sa:lite häftigt är det allt.
Skoja inte!Martiiin sa:lite häftigt är det allt.
pwnedjohan sa:Tack för att ni säger till. Nu har jag lyckats få i ordning på detta.
Problemet var att det fanns ett säkerhetshål i vårt annonssystem OpenX så att någon lyckades lägga in spam kod på vissa sidor. Detta i sin tur ledde till att Google/StopBadware la in en varning för dessa sidor.
Spam/Malware koden är nu borttagen och jag har uppdaterat vårt annonssystem för att förhindra liknande saker. Jag har även rapporterat in till Google/StopBadware att koden är borttagen och de har tagit bort varningen för Freeride. Så nu ska allt fungera som tidigare.
Ursäkta strulet.