Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med Salomon Shift på Head Kore 117
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="duelago" data-source="post: 1197809" data-attributes="member: 120473"><p>Jag har naturligtvis ingen aning, men då jag inte har kraschat, jag anlitar en välrenommerad butik som säljer bindningen samt att jag tycker mig ana att frontdelen även på andra skidan börja vicka lite så undrar man ju.</p><p></p><p>Kore är ju lite speciell när det gäller tillverkningsmaterial och dess tunna profil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duelago, post: 1197809, member: 120473"] Jag har naturligtvis ingen aning, men då jag inte har kraschat, jag anlitar en välrenommerad butik som säljer bindningen samt att jag tycker mig ana att frontdelen även på andra skidan börja vicka lite så undrar man ju. Kore är ju lite speciell när det gäller tillverkningsmaterial och dess tunna profil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Problem med Salomon Shift på Head Kore 117
Tillbaka
Topp