Problem med Salomon Shift

jerbaz

Medlem
Problem med Salomon Shift
Jag har problem med att det lilla plåtblecket som håller fast bygeln på frambindningen i utförsåkningsläget blir söndertryckt/mosad (se bild)så att bygeln inte hålls ner horisontellt med skidan utan åker upp. Jag förstår inte riktigt vad som orsakar det? Är det någon som har liknande problem?
Bindning 2.jpg
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp