Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med val av skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shine" data-source="post: 121877" data-attributes="member: 39037"><p>Jag köpte ett par Scott P3 i höstas på Bromma Skidsport. Dessa var av 2003-2004 år modell och det följde med en Markerbindning. Detta paket kostade ca 3000 kr vilket var ett kap men efter att ha kört på dessa skidor under denna säsong så märkte jag när jag va i Stryn att den ena skidan hade spruckit i sidan av tailen och nosen. När jag lämnade in dem för reklamation så resulterade det i att jag får ett tillgodokvitto på ca 3000 kr i butiken. Eftersom jag fick ett par Mojos i studentpresent så har jag ett par bra skidor men jag hade tänkt att använda dem som BC skidor under min kommande säsong i Verbier och det var tänkt att mina P3or skulle fungera som parkskidor. Efter incidenten med mina P3or så började jag fundera på hur jag ska lösa problemet med att kombinera park och BC skidor i en eftersom jag vill köra på ett par mittmonterade i parken men inte i BC. Ska jag plocka ut ett par halvdana skidor för 3000 kr hos Bromma Skidsport eller ska jag köpa annan utrustning som jag behöver för att sedan köpa ett par riktiga fetingar begangnat i Verbier? </p><p></p><p>Alla tankar om detta problem uppskattas och jag ber er här på Freeride om hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shine, post: 121877, member: 39037"] Jag köpte ett par Scott P3 i höstas på Bromma Skidsport. Dessa var av 2003-2004 år modell och det följde med en Markerbindning. Detta paket kostade ca 3000 kr vilket var ett kap men efter att ha kört på dessa skidor under denna säsong så märkte jag när jag va i Stryn att den ena skidan hade spruckit i sidan av tailen och nosen. När jag lämnade in dem för reklamation så resulterade det i att jag får ett tillgodokvitto på ca 3000 kr i butiken. Eftersom jag fick ett par Mojos i studentpresent så har jag ett par bra skidor men jag hade tänkt att använda dem som BC skidor under min kommande säsong i Verbier och det var tänkt att mina P3or skulle fungera som parkskidor. Efter incidenten med mina P3or så började jag fundera på hur jag ska lösa problemet med att kombinera park och BC skidor i en eftersom jag vill köra på ett par mittmonterade i parken men inte i BC. Ska jag plocka ut ett par halvdana skidor för 3000 kr hos Bromma Skidsport eller ska jag köpa annan utrustning som jag behöver för att sedan köpa ett par riktiga fetingar begangnat i Verbier? Alla tankar om detta problem uppskattas och jag ber er här på Freeride om hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Problem med val av skidor
Tillbaka
Topp