Problem med val av stavar

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
hej alla söta.

jag har problem med att bestämma vilka stavar jag ska välja. har kollat på scott och swix men jag har väldigt svårt att bestämma mig. kan ngn komma med tips?

jag åker ungefär 80% park, 10% pist och 10% off-pist. det är även väldigt viktigt för mig att se kool ut i backen, är en riktig gangster.

hjälp mig!

Senast ändrad:
hmm, måste erkänna att stavar inte riktigt är mitt område.. det enda jag kan säga är att swix rimmar på twix

jag kör med alurör som jag hittade i källaren, satte på några gammla crosshandtag och sen lackade jag rören med matta musta. Blev fan så gaaaaaangstah.

HAHAHAHA! ett par träkvistar direkt from tha HOOOD hade väl inte setat helt fel? mer GHEEEDO än så kan de väl knappast bli? :O

stavar? spelar ingen roll. man ska ända böjja dom när man landar på dom. eller så köper man komposit stavar så dom inte böjjs:P .

ne men du lär ju inörskaffa dig ett par scott eller några andra skitstavar för typ 99 eller 199 spänn så blir man inte så ledsen när man ramlar på så att dom går av. sen kan du ju spraya dom svarta eller nått om du skäms för att dom inte är någe ghangsta!!

Tillbaka
Topp